حمایت از تاب آوری جنگل ها در برابر تغییرات آب و هوایی در آلمان

حمایت از تاب آوری جنگل ها در برابر تغییرات آب و هوایی در آلمان

انتخاب ترکیب مناسب از گونه های درختی برای رشد و انعطاف پذیری مطلوب

آینده ما به جنگل های سالم بستگی دارد. توماس کراتهاف، نایب رئیس UPM Sourcing اروپای مرکزی می گوید: ما باید راه حل هایی برای از دست دادن تنوع زیستی پیدا کنیم و تأثیر خود را بر آب و هوا کاهش دهیم.

برنامه UPM Forest Action یک دیدگاه جامع و جهانی در مورد تأثیر جنگلداری دارد و اقداماتی را در پنج عامل ترکیب می کند: آب و هوا، تنوع زیستی، خاک، آب و مشارکت اجتماعی. تغییرات آب و هوایی یکی از عواملی است که باید در مورد جنگلداری پایدار و انعطاف پذیری درختان در برابر تغییر شرایط آب و هوایی و افزایش دما در نظر گرفته شود.

برنامه UPM Forest Action جامع ترین برداشت ما در مورد جنگلداری پایدار تا به امروز است. در آلمان، این به ما در آینده، همراه با شرکای تجاری خود برای ایجاد ترکیب مناسبی از گونه های درختی برای صاحبان جنگل ادامه خواهد داد. Krauthauf توضیح می‌دهد که ترکیبی از گونه‌های درختی که هم در برابر تغییرات آب و هوایی انعطاف‌پذیر هستند و هم نیاز ما به الیاف تجدیدپذیر را برای محصولات جایگزین مواد فسیلی برآورده می‌کنند.

تجارب جنگل برای نسل های آینده

برای توماس کراتوف، جنگل ها راهی برای استراحت در میانه یک زندگی شلوغ فراهم می کنند.

برای من جنگل محل آرامش و آرامش است.

Krauthauf می‌گوید چه راهی برای فرار از شلوغی و شلوغی زندگی روزمره بهتر از پیاده‌روی در جنگل است.

برنامه UPM Forest Action ایجاد شده است تا اطمینان حاصل شود که جنگل ها در شرایط آب و هوایی در حال تغییر به رشد خود ادامه می دهند و در آینده نیز سرپناه، آب تمیز، اکسیژن، معیشت و درآمد فراهم می کنند.

Krauthauf خلاصه می کند – ما باید مطمئن شویم که نسل های آینده نیز می توانند این تجربه را به اشتراک بگذارند – توانایی لذت بردن از جنگل ها را داشته باشند.