پلوتون سرانجام پس از 90 مورد مصدومیت و یک مورد مرگ ،عملاً تعمیر خط تردمیل را آغاز کرد

پلوتون سرانجام پس از 90 مورد مصدومیت و یک مورد مرگ ،عملاً تعمیر خط تردمیل را آغاز کرد

دو سال کامل پس از فراخوانی و حذف از قفسه‌های فروشگاه‌ها ، تردمیل محصورشده Tread+ Peloton  سرانجام یک فرآیند تعمیر تایید شده از کمیسیون ایمنی محصولات مصرف‌کننده ایالات متحده (CPSC) صادر شد.  CPSC نصب یک محافظ عقب را برای جلوگیری از حوادث تایید کرده است.

یکی از نمایندگان CPSC در بیانیه ای گفت: “تعمیر محافظ عقب تایید شده احتمال گیر افتادن در نزدیکی غلتک عقب تردمیل را از بین می برد.” “تعمیر گارد عقب دارای طراحی جدا شده ای است که هنگام تماس با شخص یا شی از تردمیل دور می شود و برق دستگاه را قطع می کند و سرعت تسمه را کاهش می دهد.”

 Peloton  گارد عقب را به صورت رایگان به افرادی که هنوز Tread+ دارند ارائه می دهد ، زیرا فراخوان اولیه داوطلبانه بود. باید دید آیا این شرکت دوباره فروش تردمیل را آغاز خواهد کرد یا خیر. همه اینها در سال 2021 شروع شد و CPSC بیش از 350 گزارش حادثه دریافت کرد که جزئیات تردمیل کاربران را به پایین و زیر دستگاه می کشاند. این امر باعث مجروح شدن 90 نفر و مرگ تصادفی یک کودک شد. همراه با فراخوان اولیه، پلوتن یک به روز رسانی نرم افزاری منتشر کرد که تردمیل را پس از هر بار استفاده قفل می کرد و برای باز کردن قفل دستگاه نیاز به یک رمز عبور داشت.

البته، این تنها موضوع ایمنی مداوم پلوتن نیست. این شرکت هفته گذشته بیش از دو میلیون دوچرخه ورزشی را به دلیل نگرانی های ایمنی فراخوان کرد. در این حالت، میله صندلی می تواند در حین استفاده بشکند و منجر به آسیب تصادفی شود. برای این نیز تعمیری صادر کرد و از دارندگان دوچرخه Peloton خواست تا برای تعویض پست صندلی با شرکت تماس بگیرند.